.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظر دولت درباره‌لغو افزایش‌قیمت مسکن‌مهر

علیرضا خسروی عضو کمیسیون عمران مجلس، در پاسخ به این سؤال که آیا دریافت ۱۲ میلیون تومان از متقاضیان فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس متوقف شده است، گفت: در کمیسیون عمران جلسات مفصلی را با معاونان وزیر راه و شهرسازی (حناچی، نریمان و مهرآبادی) و مشاور آخوندی (عبده تبریزی) داشتیم که در آن جلسات بر نارضایتی متقاضیان مسکن مهر و تجمع آنها مقابل مجلس اشاره شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس وی با اشاره به اینکه دولت دستور‌العمل شماره ۱، ۲ و ۳ افزایش قیمت مسکن مهر را ابلاغ کرده است، افزود: در مصوبه‌ای که برای تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر وجود دارد آمده است یا از مردم آورده دریافت شود و یا اینکه اقدام به فروش زمین شود.

خسروی گفت: حال که در این خصوص مصوبه داریم و می‌توان با فروش زمین‌های تجاری و خود مالکی کردن واحدها برای تأمین خدمات زیربنایی هزینه کرد چرا باید این موضوع به تأخیر بیافتد و قیمت ها افزایش یابد.

نماینده مردم سمنان ادامه داد: به هر حال در این جلسات بر موضوع تأکید شده که از متقاضیان مسکن مهر پردیس این مبلغ ۱۲ میلیون تومان اخذ نشود و معاونان وزیر راه و شهرسازی نیز نظرشان در این خصوص مثبت بود.

خسروی با اشاره به اینکه در این جلسه تمام حاضرین از افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر استقبال می‌کردند، گفت: دولت هم دوست دارد و هم تلاش می‌کند که تمام واحدهای مسکن مهر در سال ۹۴ به اتمام برسد بنابراین یک همّت می‌خواهد که این موضوع به سرانجام برسد.

پیشتر ولی پور مدیر عامل شهر جدید پردیس از توقف دریافت ۱۲ میلیون تومان اظهار بی اطلاعی کرده و گفته بود که اگر تفاهمی میان مجلس و دولت در این خصوص رخ دهد ما نیز از آن استقبال می کنیم./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.